epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

בית הסודות

בית הסודות

מיכל רזון

ידיעות ספרים

ת. כניסה לקטלוג: 01-02-2021

ת. עדכון אחרון: 14-08-2020

להשיג בחנויות הבאות:

"לפעמים, סוד שמתגלה יכול להרוס חיים שלמים. לכן צריך לבחור מה רוצים לראות ומה רוצים לשמוע. מי ששומר ממך סוד, בדרך כלל עושה את זה לטובתך. ומי שמגלה לך, עלול להכביד לך על הלב יותר משק של אבנים"
בשכונה באור יהודה, בבית אפוף ריחות של תבלינים משכרים, מעדנים מפתים וסודות כמוסים, גרה שרונה עם שלוש דודותיה. שלושתן – אמל המעשית והאמיצה, אלואיז הרגישה והעדינה וטויה ויקטוריה החושנית והסוערת – מגוננות בכל כוחן על אחייניתן מפני סוד העובר במשפחה זה דורות. שרונה דווקא נחושה לגלות מהו הסוד, גם במחיר אושרה שלה. אך האם הגילוי שווה את המחיר?

דרך סיפורה המרגש של המשפחה לדורותיה, מיכל חזון מרימה את הפרגוד מעל המורשת הבבלית: הלכות החיים, המסורת, המנהגים, ניחוחות המטבח העיראקי, הכישופים, סיפורי הסבתא, והאמונות ה רציונאליות והפחות לא רציונאליות.

מיכל חזון הידועה בעיקר בזכות סדרת קלטות הילדים שכתבה ללחניה של נורית הירש:דיג דיג דוג ופים פם פה, היא סופרת, תמלילנית, מחזאית ובשלנית. סדרת ספרי הילדים שירלי שמש שכתבה זכתה לאהדת הביקורת ולהצלחה מסחרית. זהו ספרה הראשון למבוגרים, והוא מבוסס בחלקו על סיפור חייהן של סבתה ואחותה, ושבט הדודות שהקיפו אותה בילדותה.