epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

מחיר השתיקה

מחיר השתיקה

ג'וזף פיינדר

ידיעות אחרונות

ת. כניסה לקטלוג: 30-03-2020

ת. עדכון אחרון: 23-03-2020

להשיג בחנויות הבאות:

ריק הופמן בצרות. מי שהיה עיתונאי־חוקר שחצן ועשיר איבד את משרתו היוקרתית והידרדר לכתיבת רכילות במקומונים. עכשיו הוא מפוטר גם מהמשרה העלובה הזאת, ארוסתו עוזבת אותו והוא יורד לשפל המדרגה ועובר לגור בביתו הישן והנטוש של אביו, שמאושפז בבית חולים סיעודי לאחר אירוע מוחי. בעודו משפץ את הבית לקראת מכירה הוא מגלה בתוך גומחה בקיר משהו שאביו הסתיר שם ככל הנראה לפני שאיבד את צלילותו, והתגלית הזאת יכולה לשנות את חייו מן הקצה אל הקצה — או להביא לסיומם.

טיפוסים מפוקפקים שאינם בוחלים בשום אמצעי כדי להשיג את מטרותיהם מנסים להניח את ידיהם על ריק. תוך כדי מנוסה הוא מגייס את כישוריו כתחקירן ומגלה שאבא שלו, שאותו חשב לעורך דין אידיאליסט שהגן כל חייו על לוחמי זכויות אדם ועל מתנגדי מלחמת וייטנאם, ניהל למעשה חיים כפולים, משני עברי החוק. ספר מתח קצבי, תוסס ומפתיע, כמיטב המסורת של ג'וזף פיינדר.

ספריו היו כולם לרבי־מכר בינלאומיים, זכו בפרסים חשובים ועובדו לסרטים. בין היתר חיבר את פרנויה, המנכ"ל והשתלטות עוינת, שכולם ראו אור בידיעות ספרים.

"אם מתחשק לכם לקרוא מותחן שנון על הלבנת כספים ועל סודות משפחתיים מלוכלכים, ׳מחיר השתיקה׳ הוא הספר שלכם..." ניו יורק טיימס