epubcatalog logo

חיפוש  -  הנקראים ביותר  -  הנמכרים ביותר  -  פרסום בקטלוג

החשוד

החשוד

AUTHOR

ֶּפן הוצאה לאור ● ידיעות אחרונות ● ספרי חמד

ת. כניסה לקטלוג: 19-03-2023

ת. עדכון אחרון: 14-08-2020

להשיג בחנויות הבאות:

מותחן חדש מאת מחברת רבי-המכר "האלמנה" ו"הילדה".
כששתי תרמילאיות בנות שמונה-עשרה נעלמות בתאילנד, משפחותיהן חסרות האונים ואכולות הדאגה מוצאות את עצמן תחת אור הזרקורים של התקשורת הבינלאומית. כולם תמהים: מה עשו הבנות סמוך להיעלמותן?

העיתונאית קייט רוברטס עושה תמיד כמיטב יכולתה כדי להיות הראשונה שמפרסמת סיפור, הראשונה שמשיגה בלעדיות, הראשונה לחשוף את האמת – והפעם הזאת אינה שונה. אבל היא אינה מסוגלת שלא לחשוב על בנה, שאותו לא ראתה כבר שנתיים, מאז עזב את הבית ויצא לטייל בעולם. ככל שחקירת התעלומה מתקדמת, כל הנוגעים בדבר יגלו שעל אף המרחק הגדול, הסכנה אורבת הרבה יותר קרוב לבית מכפי שהם מעלים בדעתם...

פיונה ברטון, עיתונאית וסופרת, מכשירה כיום עיתונאים מכל רחבי העולם. היא היתה כתבת בכירה ב"דיילי מייל", עורכת חדשות ב"דיילי טלגרף" וכתבת ראשית ב"מייל און סאנדיי". במשרתה האחרונה קיבלה את תואר "כתבת השנה" מטעם איגוד העיתונות הבריטי. ברטון נולדה בקיימברידג' ומתגוררת כיום בדרום-מערב צרפת. ספריה "האלמנה" ו"הילדה" היו לרבי-מכר בארץ ובחו"ל.

"סיפורן המצמרר של צעירות נעדרות ובני משפחותיהן המודאגים. 'החשוד' כתוב ביד אמן... ברטון מעצבת את הדמויות באופן יוצא מן הכלל."
Washington Post


"ברטון היא מספרת סיפורים מדהימה. הקריירה שלה כעיתונאית הופכת את הסיפור הזה למציאותי להחריד. כל תפנית בעלילה מרגישה מהימנה ומאיימת כאחד."
Library Journal (starred review)

"עלילה מפותלת להפליא... מעריציה הרבים של ברטון יבואו על שכרם."
Publishers Weekly